19 December

Jag kommer ihåg när man var mindre, då var 19 december en ganska speciell dag. Det var ju sista dagen innan man skulle få börja öppna luckorna som började på 2 istället för 1, å de i sin tur betydde att det var väldigt väldigt nära till jul! =)
Känns faktiskt helt ok att det är så nära till jul nu; det är vitt utanför fönstret och alla julklappar är inköpta och klara, så de är bara att njuta av väntan nu.. Det är mysigt på dagis, man märker så väl på barnen att de är spända inför julafton, de är härlig förväntan i luften...=)

Idag har jag varit rikigt duktig och gått och klippt mig.. De är inte särskilt stor skillnad från sist jag klippte mig, men de är ganska stor skillnad från innan jag klippte mig.. om man fattade det där...=P Det var välbehövligt kan jag konstatera iallafall.. å de känns bra.. jag är nöjd..

Efter klippningen bakade jag och lillasyster pepparkakor.. De hör ju faktiskt julen till, även om de bara blev typ tre plåtar... Men så gott är de ju faktskt inte, de är ju själva baket som är viktigt.. Imorgon hade jag tänkt gör muffins med hasselnötskräm i, men nu blev det jobb istället.. Typiskt!

Nu på kvällen har jag varit med dagispersonalen och bowlar och ätit middag. Jag vann! =D Vet inte vad som hade hänt, men av någon annledning lyckades jag slå strike på strike på strike...=D Bra för självförtroendet... Så var det jättegot mat! De måste ha en riktigt bra kock där på bowlingresturangen nu.. Jag rekomenderar!

Nåja.. dax att sova.. Ska ju trotts allt städas i morgon också.. Fast lite Lolo först kanske... Har hittade det här på storebrors dator, å de är lite beroende framkallande... bara en bana till...

image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0