Fredagskväll...

Hur gör man för att visningsbilden ska visas egentligen? Den syns ju om man klickar på "DrullJojo" under där bilden ska vara, men inte på själv riktiga sidan...? Hur gör man?

Nåja.. idag har jag hunnit med både jobb på dagis å på konsum.. Att sitta i kassan måste vara lite som att cykla, jag har inte varit är på jättelänge, ändå gick det av bara farten...=) Tillåmed alla PLU-nummer.. Vad duktig jag är...=) Bara lite små missöden, som att ta 925:- för en gurka... men hon genomskådade mig...=)

Dagens barncitat: (En liten flicka till en av fröknarna)
- Jag tycker att du ser ut som en kille...när du har toffs
- Men killar brukar väl inte ha toffs?
- Jo! Zlatan!
Om man lyssnar får man höra mycket roligt...=) (Dessutom rekomenderar jag www.tjuvlyssnat.se )

Bara pappa å jag hemma idag, han ska kolla på den där utomjordingsfilmen, så de blir ingen Idol, kanske lika bra de, jag hejjar inte på någon av dem ändå.. Tror de får bli lite Backpacker istället.. Här bredvid pappas godisskål..=9

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0