Googla ditt namn

Eftersom jag har tillbringat alldeles för mycket tid framför datorn idag började dator fantasin att ta slut och jag drog till med ett säkert kort. Har man inget att göra kan man alltid Goggla sitt namn! =) Det handlar inte alls om att man är ego utan mer att man vill se om det finns något om en själv här ute på internet. Den här gången valde jag att googla bilder på "Jojo".
Ett myckte bra val! Hittade inga bilder på mig.. Vilket faktiskt kändes riktigt bra! Men jag hittade dels några roliga serier som hette tex. "Jojo blir upprörd" Av någon som hette Jojo Falk... Lite roligt...

Men mest kom det upp massor av bilder på den här Jojo:

Det är inte jag, utan den där artisten som jag var irriterad på när jag var yngre, för att hon hade "tagit mitt namn" och sjöng så töntiga sånger...  Jag hoppas att hon är väldigt sminkad och ser ut som stryk när hon vaknar på morgonen...=P
Fast de kanske är ganska bra förresten, om någon som är helt ovetande och googlar för att se hur jag ser ut, å tror att jag ser ut som henne..
Fast jag tycker inte att jag är så ful heller förresten...=)

Vad är de på tv idag? Innan Prison Break förståss...De är spännade nu!
Hmm.. bäst jag går å sappar lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0