ccw och crusing imorgon!!

Imorgon ska jag sova ända tills klockan blir nio... De ska bli skööönt! =D Sen är det tisdagen v.31, en av sommarens absluta höjdpunkter!
Crusingen i Rättvik... Det blir tidstypisk klädsel, folkvagnen och bra vänner! Förhoppningsvis också sol och en toppen kväll... Men jag gillar inte att se fram emot saker, är så rädd att bli besviken.. Tyvärr kan jag inte låta bli att längta till imorgon.. Kanske man skulle gå och sova så det blir dax snart..=)

Vem vet om jag är hemma och kan åka crusingen nästa år.. Kankse sitter jag på en ö i medelhavet och får ett sms från Lisa där det står att jag borde vara hemma.. Kanske, kanske inte?
Ush.. jag är livrädd för att flytta! Försöker att inte tänka på det.. Jag vill jättegärna, men det är läskigt.. det är superläskigt! Men man måste hoppa för att det ska hända något.. Jag vill ju inte bli kvar här och förvandlas till en bitter tant på Konsum...
Förra sommaren kastade jag mig bokstavligt talat rätt ut i tomma intet och jag var inte särskilt nervös.. ...men den gången hade jag en fallskärm, en extrafallskärm och en väldigt erfaren person att hoppa med. Jag behövde bara hänga på. Vad är min fallskärm den här gången? Finns det ingen tandemhoppare som kan hänga med och lösa ut extrafallskärmen om något skulle gå fel?
Förlåt om jag är konstig och frånvarande men jag är väldigt orolig över att flytta.. Spelar ingen roll hur många gånger man säger att det kommer att gå bra, jag hoppas att det gör det, det ska gå bra, men man vet aldrig sånt i förväg, å det är de som oroar mig...

Men imorgon ska jag njuta ordentligt av massa underbara bilar och bra vänner, sen ska jag åka hem och packa ner allt jag har i banankartonger...

Vi ses väl på CCW?!

Massa Kramar!!

Jag i gammle-svarten

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej du!

Jag förtår att du är orolig. De var lika för mig förra året då jag skulle iväg för första gången. Men jag tror absolut att det går bra ^^, blev de norrtälje eller? vilken utbildning?? kram kram vännen

2008-07-30 @ 14:46:18
URL: http://frokendesign.blogg.se/
Postat av: Lisa

men min älskade vän, det kommer gå bra! jag vet att man inte kan säga så utan att veta, men vad skulle kunna gå fel? Om allt skulle skita sig är det ju bara att du flyttar hem igen och sen återhämtar du dig lite och sen börjar du om i Göteborg...;) vi får prata på msn varje dag och jag kan leka amatörpsykolog så kommer jag märka om det är nåt fel redan innan du gör det, och då slipper det bli dåligt! oroa dig inte, det blir som det blir ändå, inget blir bättre av att oroa sig, det vet vi väl vid dethär laget? vem vet, det här kanske är det bästa som kommer hända dig...?

jag finns alltid här, vad som än händer!



kramar!

2008-07-31 @ 19:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0