Dans-helg! =)

Ont i hela kroppen och totalt slutkört -Men jag har haft en riktig toppen helg!

Emma har har pratat i många år om att jag borde åka till dansbandsveckan i Malung, å i år blev det faktiskt av! Riktigt riktigt roligt! Fast jag är glad att jag har tjuvtränat hela året...=P
Så lycklig att jag inte bangade på att gå foxtrotkursen.. De är så härligt att dansa  när man hamnar med någon som verkligen kan.. man känner att killen provgungar lite i början av låten för att känna av om man har lärt sig samma typ av dans.. Och när han märker att man är van får man både gunga å spinna och tippas ner mot golvet.. Jag älskar det! =)
Blir alltid supernervös precis innan det är dax att börja dansa för kvällen, men när man väl har kommit igång är det hur roligt som helst...
Fast de känns, om man inte brukar röra sig mer än promenaderna runt Sollerön och plötsligt dansar 6 timmar i streck, två dagar i rad så blir man ganska mör... ganska.. =)
Dessutom är det riktigt roligt att titta på alla paren som dansar, alla har verkligen sin egen stil..=) Vi höll till på dansbana 3 och det var många som var riktigt duktiga! Extra roligt när man får dansa med folk i sin egen ålder, annars brukar det mest vara massa gammla svettiga gubbar.. de är inte riktigt lika roligt... =P

Imogon ska jag jobba 8.00- 20.15
Jag är sååå laddad.. men jag har lagt mitt schema själv, så inte gnälla...
Måste ju ha något att leva för i höst.. Nått jag kan köpa glass, att tröst-äta när jag känner mig ensam, för.. Vill någon flytta med mig till Norrtälje så är det fritt fram! Hör bara av dig! =) 

Haha, lillasyster ville att jag skulle ta med mig en ful kavaj i storlek 36 som jag skulle prova, så att jag fortfarande kunde ha den, en gång i veckan. " men.. jag vill inte att du ska bli fet!"
Ska försöka undvika de, men kan inte lova något...=P

Massa massa Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0