En Johanna-dag

Idag:
- Är det Johanna dagen, så min farmor har varit hit med tre rosor i en söt liten vas.. Dom luktar supergott och jag älskar min farmor..=)
- Har jag varit väldigt trött och sliten på jobbet, men förhoppningsvis dolt det väl
- Har jag räktnat helgens kassor och kommit ihåg att skriva in "fysen" *grymt imponerad* =D
- Har jag setat på mitt golv och spelat 20-frågor spelet med Lisa
- Har helgens dansande känts i magen, axlarna och låren, men även skapat leenden...=)

Det är egentligen inte så bra att vara trött på jobbet, man blir lite lättare irriterad då...
Jag har lust att skrika till Norskarna när jag säger att vi bara har John Silver ciggaret papper och de ändå tittar på mig med besviken blick och frågar "Har du inte vshnfn" (Nått konstigt märke som vi inte har efter som bara, betyder just bara) Jag har lust att sparka korgarna över hela affären de alltid står ivägen när man ska försöka skynda sig.. Jag har lust att sucka riktigt djupt när jag för 20 gången de senaste två timmarna får lov att dra ur de stora korgarna ure de små (Vad är det folk inte fattar?!? De passar liksom inte riktigt ihop!!) Dessutom har jag god lust att sätta upp en stor skylt som upplyser om att vi inte har någon toalett på Konsum.. Men jag gör inget av det, jag bara ler och är trevlig...


Föresten, de glömde jag igår!
Dagens tistel till den idiot som har drämt upp sin bildörr i min stackar söta lilla Ford när han stod å glänste på Kajen! Jag har en lång, ful och ilsken harrang om vad jag tycker om folk som inte kan passa sina bildörrar när de ska öppna dem och kanske man borde lämna en lapp med ett litet förlåt ifall det blir ett så illa märke?!

Jag tycker ganska illa om reklamen som de klämmer fast under torkarbladen, som man sen får plocka bort bit för bit när spöregnet har blött upp dem, också.. När min bil kommer tillbaka från verkstaden ska jag göra en "ingen rekklam tack" lapp att lägga i fönstret...

Imorgon jobbar jag bara till 12.. Hoppas hoppas att de kommer lite sol!

Massa Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0