Explosioner och limpor

Ber om ursäkt om jag har varit lite väl lättretlig på jobbet idag, men morgonen började med att en glasflaska exploderade två cm från mig, så jag fick plocka glassplitter och torka bubbelvatten, så gott jag hann mellan kunderna och samtidigt föröka hämta mig från chocken.
Imorgon ska jag gå in med ny och frisk inställning igen, de är faktiskt roligt att jobba! =)
De ringde från JugenJon idag och frågade om jag ville jobba hos dem.. precis rätt dag att ringa! Hade jag inte redan lagt allt shema hade jag hakat på, lätt! Saknar servirtis jobbet lite.. även om det är bättre tider, bättre betalt och mindre slitigt på Konsum... Men men, snart ska jag bli reseledare! =D

Tiden går väldigt väldigt fort! Nästa vecka är det CCW och det brukar vara en av de sista sakerna som händer under sommaren.. och i år ska det bli Drive in bio också! =) Det har jag velat på i många år! =) Men först i helgen ska jag till Sunne och digga Björn Rosenström! =D ...och sova i tält. En liten minisemester.. Hoppas de är sol, annars känns tält lite lite mindre mysigt... =P

Nä, ska väl ta och sova så jag kan vara glad och trevlig imorgon igen.. Kom gärna och hälsa på! Köp en Snickers eller nått...=)

Massa Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0