Läskigt!!!

Jag tror jag hade en fästing på kinden!!! Jag är livrädd för fästingar! Jag stod helt lungt och sansat framför speglen för att göra mig redo inför natten, när jag ser något svart på kinden... I tron på att alla små svarta prickar är fästingar, nyper jag tag i den och drar, istället för att bara borsta bort det.. så tittar jag ner på mina fingrar..
Där sitter ett litet platt svart kryp och ser hotfullt ut!! Drämde ner fingrarna i ren panik i handfatet och spolade massa massa massa vatten.. Hoppas han drunknade långsamt och plågsamt!!
Har inga vetenskapliga bevis för att det var en fästing, men all min trötthet blev då som bortblåst och det kryper på hela kroppen.. Kan ju fråga sig vad jag kommer att drömma om inatt...=/

Ush ush ush!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0