Sommar?

Jag vill ha sommar!! Snälla Snälla Snälla!!
Det är visserligen sant att jag jobbar hela dagarna, men när jag slutar är det ändå inte en sommar kväll utan pissigt regn eller mulet och storm... Jag vill ha sommar, så man kan bada!
Jag har iallafall börjat ignorera regnet, de sägs ju så att om man slutar bry sig så är det inte roligt längre...=P Om man struntar i att böja ner huvudet ooch dra på sig regnkläder utan bara travar på som om de vore stårlande sol, så blir man på lite bättre humör.. Å så smattrar de jättehärligt på sufletten när man hoppar in i bilen.. fast jag skulle ännu hellre vilja ha den nere....

Hade råkat missa att besikta bilen, så stackarn fick körförbud ett tag.. Jaja, de är sånt man inte ska missa.. men man skulle kunna säga att jag har lite mycket i tankarna... Men pappa har grejjat de nu som tur är, de var lite fel.. får väl se om de går att ordna, inte körförbud längre iallafall, å de är väl huvudsaken.

Packar mer och mer inför flytten. De är hur läskigt som helst! Idag har jag stoppat ner handukar och lakan tillsammans med lite matlagningsgrejjer.. Snart dax..
om man inte vill då?
Nej, ska ta å kolla upp de där med internetbanken nu, så jag kan betala räkningarna sen.. Kul, skitkul! =P Men jag har fått lön igår! Man får de om man jobbar för Coop...=)

Kramar!!

"Kom ge mig sommar, kom ge mig frid, kom ge mig kärlek och livsmotiv..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0