Spännande saker..

Fullt medveten om att jag skule sova så jag orkar jobba imorgon.. men jag har, som mamma brukar säga; "Vänt på dygnet" Så skulle jag försöka somna nu, skulle jag aldrig lyckas och bara ligga å bli irriterad på mig själv... Istället kan jag berätta vilka spännande saker jag har köpt idag, till min blivande lägenhet:
- En blå bunke (så att jag kan baka kladdkaka och vispa vispgrädde, väldigt viktig alltså!)
- En osthyvel (Som såg ut att göra väldigt tjocka skivor, men Lisa sa att den gick att ställa om, så får väl hoppas på de. Kommer ju inte har råd att köpa en ny ost allt för ofta...=P)
- En brödkniv (Ifall jag någongång skulle få lust att köpa mackor som inte är färdigskivad, eller kanske har tur att få en hembakad limpa. Jag hoppas på det senare, helst en Nea bakad...=9)

Med en bunke, en osthyvel och en brödkniv kommer jag att klara mig långt! Nästa sak jag vill hitta är en ugnsform, så jag kan göra pastagratänger.. De är perfekt; gott, lättlagat, snabbt, mättande och billigt. Så en ugnsform får det bli! =)


Igår tog jag och Lisa bilen för att åka ner och hälsa på Sanna och överaska henne på födelsedagen. Vi stod utanför hennes jobb och sjöng med paket och blommor när hon stack ut huvudet.. =) Hon blev nog ganska paff.. Riktigt trevligt att träffa Sanna lite.. Vi sov på bredden i hennes stora säng och låg och fnissade tills hennes lillebror skickade sms och önskade att vi skulle vara tysta. Då somnade vi och pratade i sömnen istället...=)

Nej ni, tro om det är dax för ett sov försök till.. Natti natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0