Troll!

De kan låta lite skrämmande, som om jag har tappat all verklighetsuppfattning, men jag är helt övertygag om att det var in två troll och handlade av min på Konsum här om kvällen!
För det första var det hur de såg ut;
Gubben hade ett par gula, urtvättade byxor uppdragna så långt det bara gick, utanpå en lika urtvättad t-shirt. En jättemage och ett mycket ihoptryckt ansikte.
Tanten hade en grå/grön långkjol, uppdragen lika långt som gubben hade sina byxor, en ljus tröja med en stickat väst eller något liknade. Långt troll hår och stora öron. Det såg ut lite som om man skulle kunna tänka sig att de hade hittat kläderna i något soprum för att kunna se ut som oss.
De köpte bara en påse godis, vilket är fullt förståligt, troll äter väl mest nötter, bär och rötter, men alla behöver vi väl lite godis ibland..=) När de stod och plockade i sin påse med lösgodis stod de och tittade och undersökte, precis som man tänker sig dem framför en stor skattkista full med guld...
Tanten fick betala (hon hade konstigt nog ett Konsum kort) medan gubben stod och läste på reklambladet, med bladet 5cm från näsan...

Jag är som sagt helt övertygad!!


Kommentarer
Postat av: AnnoOo~

Men du :O jag tror dig! Jag har också sett dom! typ som du beskriver fast dom var typ inhängnade i nån park lr liknanade nedanför berget! de där kan säkert varit två rymlingar!!

2008-07-12 @ 00:37:19
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0