Äntligen lite plugg! =P

Jahapp! Då kör vi igång då! =)
Vi har en helt otrolig lärare! Jag tror hon har gjort och jobbat med allt.. å hon har massa roliga grejjer att berätta. Dessutom säger hon:
"Ni ska inte kunna något när ni kommer hit, vi ska lära er allt" helt rätt! Så skulle de vara i alla skolor!
"Ni ska lära er av mina misstag, så ni slipper göra samma som jag!"
"Ni ska bli bäst! Å de kommer inte att vara några problem för ni är superduktiga allihopa!"

Helt rätt! =)
Men det krävs lite för att bli bäst och vi har fått en del uppgifter på en och samma gång.. Men det är lungt! Jag är laddad för att plugga, de är det jag har längtat efter när jag har sopat.. Att få stoppa in något nytt i hjärnan. Å nu kommer de bli trångt! Ska bland annat lära oss ALLT som går, i ALLA katogerier om de fyra Roslagskommunerna.. de är en del.. milt sagt...

åh, hon skulle testa oss idag, på Sveriges geografi! Riktigt pinsamt..=/ Man vet inte hur dålig man är egentligen när man får en karta framför sig med bara prickar. Blev lycklig när jag iallfall tillslut kom på alla landskap (om de hamnade på rätt plats är engåta, men jag kom iallafall på dem!) men typ älvarna i Norrland.. har kunnat de förr.. för längesen...=P
Men de är lungt, vi är ju inte där för att bevisa vad vi kan! =)

Imorgon är det mikrofonträning igen, bävar för den dagen då vi ska göra det på engelska.. det är det enda hon tycker att vi ska kunna.. =/ Men ash! onödigt att oroa sig i förväg.. kommer göra de när det är dax så de räcker för en hel vecka..=P

Kramar!!

Kommentarer
Postat av: nea

hell yhea! det kommer gå som en dans...

2008-09-04 @ 09:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0