Cab i Norrtälje! =)

Var egentligen på väg att sova.. men man kan ju inte dissa bloggen en dag som denna! =) Var visserligen grymt trött i skolan idag! Men vi kan nog skylla de på att jag var duktig nog att träna igår. Skivstång och kondition! Men de var roligt, samtidigt som de var väääldigt jobbigt...

Efter skolan slog jag igång datorn och tänkte: "Nu ska jag göra något vettigt" Sekunden senare skriver Madde på msn å frågar om jag vill hänga med i bilen å sätta mig och softa någonstanns i solen.. Hmm.. inte särskilt lång betänketid! =) Eftersom Madde inte har någon backspegel tog vi min lille bil, å plockade av taket! =D
Norrtäljeborna brukar nog inte se bilar nercabade i slutet av September, men va fasen...=) De blev en minipicnic i Socitetsparken å så hem mot pluggandet...
Som tur var satte jag mig tillsammans med Hanna hemma hos henne, annars hade de nog inte blivit något gjort då heller.. men nu har jag faktiskt kommit en bit på väg! ...iallafall med grupparbetet (Ett häfte med fakta om pass och visumregler, på engelska, ligger tungt på mina axlar...)

Avslutade kvällen med att skratta lite med Get, Emma och Lisa på msn.. Shit vad jag saknar att ha er att fnissa hysteriskt med! ...ta fula kort med ...krama på ...sova i en hög med ...fantisera ihop reklamfilmer med, ja att ha runtomkring helt enkelt!

Ska väl ta min träningsvärk å gå å lägga mig nu...
Imorgon blir de nog en ny kamera...=D

Kramas!!


Kommentarer
Postat av: Geten

ta hoppkort... revolutioner... skriva ner knasiga kommentarer... åka vilse på tunnelbanor... äta massa gott och onyttigt... dö på golvet... tur att vi har värsta skatten att spendera! =D

2008-09-24 @ 18:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0