Fredagskväll

När jag skulle skutta upp till dörren inatt låg det någonting på trappan. Ni vet sådär som när katterna har varit "snälla" och hjälpt till att skaffa mat.. Så börjar det att röra på sig! Jag väntar mig att det är en död åkersork, så ni kan ju tänka er.. Vid närmare titt är det en padda, en livs levande! Värsta frän! Han var supersöt.. jag trodde att jag hade sett paddor förr, men nu är jag inte säker.. Han var så stor! Å när jag pratade med honom så kom han närmare.. fast jag vågade inte pussa den.. Det blir väl inga prinsar av paddor?!
Hoppas att folk är snälla mot honom nu...

Ett gäng ur klassen har setat hos Hanna å snackat, ätit chips, druckit vin (inte jag dox..=P) å tittat på Heart break hotel.. Riktigt mysigt! Bra avslutning på en intensiv skolvecka! 
Grymt duktiga var vi när vi guidade idag också, men de är klart, vi ska ju bli bäst! =)

Sovgott!!



...de ultimata vore.. ash, skit i de! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0