IT och mögel

Så började vi en ny IT-vecka då. Tusentals PowerPoint bilder med datornshistoria, hur en dator är uppbygd, vad finns det för virus, hur söker man på internet.. Prov på Tisdag, i data. Något säger mig att de inte påminner om våra dataprov på gymnasiet, vet inte om de är bra eller dåligt...=P

Hemstudiedag i morgon och på onsdag och då får de fasen lov att bli lite hårt plugg, vi har lite att göra.. Men två dagar, de är lång tid, bara man använder den.. =) Men först får man sova så länge man vill på morgonen!

Skulle ut och röra lite på bilen idag för att inte bromsarna ska fastna. De var tur att jag tog det beslutet för det rann ett mindre vattenfall efter dörren och mattorna hade börjat ludna...=/ De blev ut med tidnigspapper och in med mattorna på tork.. Ush, måste försöka höra om man kan spänna sufletten på något vis, har för mig att jag har sett en Ford-verkstad här någonstanns.. De blir rolig sak att lägga sista Konsumlönen på...

Efter maten blev det en härlig prommenad med Sandra, Alexandra och Hanna. Shit vad jag har saknat att vara ute å gå på kvällarna.. Precis vad som behövdes efter en hel dag framför datorn. Så nu sitter jag här igen.. Affärsbrev nästa! =P

Kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0