"Nyttig helg"

I fredags tänkte jag att jag nog skulle kunna få något gjort i helgen. Någon av våra fem inlämningsuppgifter tex. Men, blev inte riktigt så kanske.. Jag har diskat och skickat in Power Pointen som hade deadline idag, men de är också de enda.. Bra Johanna! =P
(Tillråga på de.. Godis, ostbågar och kakor istället för mat.. =/ Men! Imorgon ska jag förmodligen träna, på riktigt! De ni! =P)

Men jag har gjort en massa skoj! Ibland måste man prioritera! =)
Började helgen med en mystisk buffé och Stand up på Mobergs.. Riktigt skoj att se stand up live, fast lite tråkigt att de var så lite folk.. typ klassen och tio pers till.. Men roligt ändå som sagt! =) 
Efter en stunds fest hos Sandra (lite medlidande för hennes grannar...=P) var vi tillbaka på Mobergs, då hade de som tur var kommit lite mer folk. Var bättre musik förra helgen, hoppas de var ett undantag i fredags å inte då... 
Ja ni, äventyr, man måste ju prova =P ...nu vet jag dessutom att det inte bara är något som hänger kvar från förr, vet precis vad jag önskar mig! 

Lördagen var slapp framför datorn å jag gjorde tappra försök att plugga, men.. ja, gick väl sådär.. inget vettigt gjort. Å sen var de fest dax igen! =) Men var så jädra trött så det blev lite Mordkommissionen hemma i sängen istället för Mobergs efter förfesten..
Så var de söndag då.. Vaknade 9, men drog täcket över huvudet och somnade om.. till tio över 12! =) Haha ibland behöver man sova..  Frukost/ luch och så gjorde jag de där rycket med PP'n.. Sen har det varit slappande i soffan hemma hos Hanna med två filmer.. Precis så en söndag ska vara! =)

Imorgon är de allvar igen! Så nu måste jag verkligen sova! (säkert guidning på engelska i veckan, *livrädd*)
 
Ska man dra sig hemåt till helgen? tror på de...

Kramar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0