Redo för en ny vecka!

34,63 mil, från Preem i Mora och till min parkering här i Norrtälje.. De är långt! Men de går ganska bra om man tänker i etapper... 1 timme till Falun, så en till till Gävle, en till Uppsala och en till Norrtälje, så är man snart framme.. Hade såklart varit trevligt med lite sällskap.. nån som kunde öppna saftflaskan, prata lite och framför allt tala om att man inte alls har missat någon avfart.. =P
I övrigt trivs jag ganska bra med att köra motorväg.. man kommer långt på kort tid och kan susa förbi alla som åker under hastighetsbegränsningen, utan problem..

När jag svängde av efter Rättvik mot Falun höll solen på att gå ner över Siljan, riktigt fin bild att ha med sig hem..
Har haft en grymt bra helg! Sol, massa vänner och god mat! =)

När jag väl kom hem i fredags stod maten redo på bordet; Fläskfilé med svampsås och potatis.. mm...=) Så på lördagen var det lasagne med äppelpaj till efterrätt, å idag,  de absolut bästa: Flygande Jakob...=9
Älskar min pappas mat!

Har hunnit med två härliga långppromenader, först en kvällspromenix med Nea i mörkret med massa massa stjärnor ovanför, å så en i höstsolen med Anna idag.. Å dessutom har jag hunnit med att åka lite Pontiac... Så nu finns det massor med energi för en ny vecka! =)

I morse släppte pappa in min lilla bäbis till mig och efter att hon hade tvättat hela sig grundligt myste hon ner sig bredvid mig i sängen.. Skulle så gärna ha henne med här!! Men de går ju inte...

Tänk att jag har hunnit med att träffa både familjen, farmor, Anna, Greger, Emma, och Nea på en och samma helg! Inte illa! Skulle visserligen velat umgås med alla mycket mycket mer.. en helg var, minst! men man kan inte hinna allt...

Kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0