Självstudier

Har faktiskt lyckats åstakomma någonting idag.. iallafall en offert, de var jobbigare än jag trodde.. Imorgon ska jag försöka jobba ännu hårdare, skriva ett arbete om Gotland tillexempel, å förhoppningsvis nått om Norrtäljekommun...

Vaknade av att det var dagsljus i rummet, som vanligt. Samtidigt som det lät som att någon sågade utanför, ni vet så där som man brukar vakna av på sommaren. Går nog inte rikigt att förklara, men när sågen går genom vetstock efter vedstock med jämna mellanrum.. Tror ingen stod och sågade utanför mitt fönster här, förmodligen bara hjärnan som bråkad med mig..
Har jag sagt att man kan se rätt upp i stjärnhimmlen när man ligger i min säng? De är mysigt! =D 

Fick CSN-kortet idag, om man hade tur skulle man vinna 24 600:- De skulle sitta fint! Då skulle jag köpa en ny kamera och se till att dom tätade min bil.. Trodde Get hade kommit på en briljant lösning, men pappa sa att kapellen inte är vattentäta och att det bildas kondens under dem, så klart.. Så får dissa den idén och hitta nån som vill göra något åt det istället...
Vaccinering också ja.. Ush.. måste ta tag i en del imorgon.. Bäst jag sover nu då!

Kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0