Sold! =)

Så var man hemma på ön igen då. Grymt behövligt efter en hemsk tvättkväll i torsdags.. Trodde att jag hade tid till elva och inte tio, (eftersom resten av passen är fyra timmar) så när jag kom ner typ kvart över tio och skulle plocka ur de sista maskinerna, gick det inte att öppna dörren! Sista passet för dagen, första nästa morgon var så klart bokat.. va fasen ska man göra?!
Men efter en lång kväll, natt och morgon löste det sig. Som tur var var det en supersnäll tjej som räddade mina kläder från undergång. Hon hade morgon tiden och plockade ihop allt mitt och torkade tillochmed det som var blött! Grymt tacksam! =)

Så tog jag min lilla mögliga bil och rullade mot Dalarna. Hela vägen tog vi oss, utan problem! =)
Satt hemma i Emmas soffa å myste med film, chips och annanas på kvällen.. Har verkligen saknat de! Tänk om dom kunde bo lite närmre..

Otroligt nog är Nea också hemma den här helgen, så idag ska jag kramas lite med henne! Å kanske ställa in lillen i garaget så att han får torka ur... Seså!

Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0