The Poodles

Riktigt rolig kväll igår! =) Min klass är härlig!
Att dom är! =P
Man är inte bortskämd med att de spelar så där rolig musik på dansgolvet! Verkligen allt möjligt, slager, gammla låter från när man var tio, radiomusik, Magnus Uggla..
Så stod vi framme vid scenen och rockade till The Poodles, haha inte riktigt min typ av musik, men de var kul ändå! Alltid skoj när de är live! Fast jag blev duschad i öl..=/ fattar inte att folk är så dumma att de köper en ny flaska å sen "hmm.. tro om jag ska gå fram till scenkanten..." Idioter! Inte så nice att gå runt å stinka öl sen.. men men.. Riktigt kul som sagt, så de är väl lungt! =)

Idag började dessutom superbra! Så börjar den nya veckan med ett leende! =D

Å så är Lisa jätteglad, då blir jag också de!!

Kramar!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, det känns så bra att du trivs i klassen! Har varit lite orolig för hur det skulle bli för dig..=/



å ja, Lisa är glad... ATT hon är! =D



kram!

2008-09-08 @ 17:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0