Tvätt-tid!

Idag skulle jag tvätta.. har skjutit på det så länge som möjligt, men nu började det att sina i garderoben, så var väl dax! Aningens nervös rådfrågade jag klasskompis Hanna som sa: "Typ allt går att blanda och köra i 60, japp, det finns jättebra bilder som visar hur man ska göra" Toppen! De här ska jag nog grejja!
Å titta! Nu är alllt rent, torrt och prydligt ihopvikt... Dessutom ser allt ut som det gjorde innan tvättningen.. fast rent så klart! =P

Duktigt Jojo! =D

Då ska jag bara lära in tre minutrers fakta om Norrtälje rådhus till morgondagens guidening.. Det är på god väg och världens snyggaste äggklocka säger att det bara är några sekunder för kort.. En konstpaus så är vi i hamn! =D

Världens snyggaste äggklocka på turné

Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0