Känner mig nödvändig...

Jo men annars har jag fullt med meningsfulla uppgifter.
Som att försöka ringa en man som stängt av telefonen trotts att jag sagt att jag ska ringa tillbaka (hoppas för hans eget bästa att han bara har tappat mottagningen!)

Japp! Uttråkad..
När det är slut här ska jag bestiga berget med en bortglömd ryggsäck.

Ha! Ibland behövs bara lite klagan så löser det sig. Gjorde en paus och försökte ringa igen, nu svarade han! =)
Skulle bli superglad om de ringer från flygplatsen typ nu och säger att de har vår borttappade resväska också... Men, de vore väl för bra för att vara sant..

Nåja, när jag har klättrat ner för berget igen så ska jag slänga mig i poolen tror jag och sen somna i en solstol.. Låter som en bra plan va? =)

Nåja, åter till jobb.. vad ska vi hitta på?
Skulle kunna stoppa papperslappar i miniguiderna.. Tja varför inte, kan bli kul...=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0