Havet är underbart!!

Nu har vi haft en av greklands största högtider - Maria dagen och den skulle självklart firas! Vi var visserligen upp till kyrkan men skippade lämmeltåget och den kokta oxen. Blev Congas istället.. :)
Eftersom jag vet hur krävande både söndagen och måndagen är så var jag lite skeptisk när min kära kollega kom med förslaget att vi skulle vara där tills de stängde. Kl 05.00. Men slutade ändå med att vi stannade till 04.30, så det var en något sliten jag som släpade mig upp igår morse och idag.. :P
Men det var det värt!
DJen hade tydligen fått låna en skiva av någon Athen-Grek på besök så att han kunde blanda ut sin annars kassa reportoar med några bra låtar och det var fullt med folk! :)
Innan Congas hann vi också med ett besök där halvnakna grekiska dansare hade vattenkrig och slängde folk i poolen.. Som tur var räddade Helenas onda blickar oss från att åka i också.. :)

Idag unnade vi oss ett dopp i havet innan inspirationsmötet.. Så underbart!! Det är över 40grader hela dagarna nu och man vill inte annat än slänga sig i vattnet, så när man äntligen får stoppa hjärnan under ytan är det lycka! :) Imorgon är planen att rymma efter förmiddagsservicen och åka till någon avsides strand.. hoppas att det är genomförbart!
Skona oss från strejker och gnäll.. snälla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0