Sista veckan i augusti..

Dagens tips från din reseledare:

Om du saknar något på ditt hotellrum, som tex en brödkniv -säg till hotellägaren!
I nästan uteslutande alla fall vill ägaren ha nöjda och glada gäster så de fixar lätt fram det ni saknar. En brödkniv är inte speciellt dyrt, men talar ni inte om att det inte finns någon, så kan de inte veta att ni behöver den.
Ser ni inte till ägaren -prata med er reseledare! Vi har telefon nummer till hotellen och kan (oftast) lätt få tag på dem!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorgon börjar sista veckan i augusti! Vart tog sommaren vägen?? Det har gått så grymt fort, samtidigt som det känns som att det var en evighet sen jag satt och väntade på mina bliviade kolleger på flygplatsen eller vi såg Molivos för första gången..

Vet fortfarande inte säkert exakt när jag kommer hem, men det kan hända att det är mindre än en månad tills jag sitter på flyget hem! I det andra fallet handlar det om liite mer än en månad.. Det är ju ingenting!
Men, jag kan fortfarande ta emot besök! ;)

Håll utkik efter sistaminuten biljetter!!

Håll tummarna för att vi får en transfer utan problem i natt.. vi kan behöva det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0