*suck*

Dagens tips från din reseledare:

Sängarna i Grekland är hårda och det existerar inga bäddmadrasser. Har du problem med ryggen bör du fundera på om kanske en spa-resa i Sverige är ett bättre alternativ. Eller helt enkelt bita ihop och njuta av semestern, man vänjer sig efter någon natt.. ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Gårdagens storm har lugnat ner sig och sommaren har kommit tillbaka.. Lite tidigt för höst redan kan jag nog tycka..

Ärligt talat, hur går det till när folk landar på flygplatsen hemma efter en semester utomlands? Har de någon som möter upp dem, tar dem i handen och visar dem till deras tåg-bil-anslutnings flyg?

Känner att mitt tålamod börjar ge vika..
Man ska inte sucka när samma person ringer för tionde gången och frågar exakt samma sak, men igår kunde jag inte låta bli.. Förlåt..

Ash, extra socker kickar för att höja blodsockret och på med leendet så kommer nog orken snart tillbaka! :) Typ nästa vecka när jag lämnar ifrån mig lille herr service..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0