Tack men nejtack..

Dagens tips från din reseledare

När du bokar din resa kan du läsa hur lång transfer det är till orten du ska bo på från flygplatsen.
Grekiska öar består mestadels av berg, så står det att transfern är på, säg 1,5 h, kan du räkna med att ni kommer att slingra er fram på smala bergsvägar.
Är du åksjuk har jag tre alternativ - Leta efter en ort med kort transfer - Tag någonting som hjälper mot din åksjuka, eller hyr en bil från flygplatsen och kör på egenhand.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag vet att man inte bör säga nej till jobberbjudanden i dessa kristider, men jag tror nästan att det är viktigare att man inte gör sånt man inte vill.
Fick tillslut en plats till vintern men.. inget som jag skulle trivas med, så nu är planen att åka hem istället!

Ju mer jag tänker på det desstå skönare känns det. Saknar alla där hemma och har ett bröllop att vara med på, så passar inte så bra att ge sig ut i världen. Får bli nya tag till nästa sommar igen istället! :)

Så, hem och söka jobb nu då.. Någon som behöver en guide?
Jag vet en som är ledig.. :)

Här är högsommaren i full gång och det blir bara varmare och varmare. Vad säger ni om härliga 42grader idag kl 11.00.
Mamma och pappa är här och hälsar på! =D
Imorgon är jag ledig så då bär det ut på äventyr med dem.. :)

"Jag kommer hem igen till jul...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0