Så var julen över..

Har haft en riktigt mysig jul med massa god mat, godis och fina julklappar.. Mycket snö utanför fönstret och sällskapsspel.. Precis som jag vill ha den! :)
Men nu var den slut iår igen. Går alltid för fort..

MoraParken på juldagen var grymt skoj!
Synd bara att brandlarmet tog bort ganska mycket av tiden!
Brandlarm och jag går inte speciellt bra ihop.. =/
Kallt som attan var det också! Men, man får väl trösta sig med att det inte brann på riktigt.
Var iallafall bra musik och mycket roligt folk.. Kändes lite som en jättestor studentfest med massa kända ansikten.. Nice nice! :)

Blev rejält chockad också.. Skulle kunna kvala in till en triss reklam "Plötsligt händer det.." Vi kanske skulle ha köpt en lott Dood? ;)
Världen förändras och inte i alla fall till det sämre.. (Tyvärr fortfarande i vissa, men det är ok ändå..)

Idag har jag skrivit de sista orden i min ansökan och imorgon åker de iväg på posten.. Håll tummarna för mig! Spännande!

Imorgon blir det återförening med en hel drös vänner! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0