Cab i sommarnatt! :)

Inatt fick jag köra cab! :) Inte bara åka utan tillåmed köra! :)
Niiiiice!
Som sagt, jag gillar den här ön.. :) Det var Avis/Hertz killarna som undrade om vi ville byta bil under transporten från Petra till Molivos och vad tror de att jag ska säga när de vinkar med nycklarna till en blå cab? :)

Nu dags att dra sig hem och ladda om för Eurovision! Kul att vi bara får hejja på norskarna å danskarna.. superskoj.. Men men, what to do?
Se tidigare inlägg vad jag trodde om Sveriges bidrag... ;)

Ha de!!

Kommentarer
Postat av: Sandy

CAB!!!! åh fy fan, jag säger då det.. småa öar har bättre förhållanden med sina samarbetspartners.. här slåss vi om att få ha en sketen fiat av minsta modell.. ;D haha

2010-06-02 @ 08:45:53
URL: http://saandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0