Ledigt..

Idag var min lediga dag så njööt av att dra täcket över huvudet och inte gå upp ens när jag vakande klockan nio.. Låg kvar i sängen och läste ut min bok fram till att klockan blev typ 11.. Hääärligt! :)
Så tänkte jag vara  duktig och städa men synd nog var alla skurmedel inne hos Helena så fick nöja mig med att sopa av golvet.
Det var ju tråkigt.. ;)

Så har jag hunnit med läsning i solen, utforskande av gränder och fotande.. En väldigt ledig dag!

Har upptäckt fyra små krabater som bor med sin mamma i närheten av vårat hus.. Söta!! Tyvärr är de lite blyga än, uppskattade inte alls att mysa i famnen.. Men vi ska nog kunna bli kompisar tror jag nog.. :)

Kraaaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0