Livstecken..

Har lite ont om tid för tillfället.. Tänkte bara tala om att jag lever och mår bra! :)

Ön är superfin och grön! Rekomenderar verkligen ett besök! :)

Idag har jag varit ute och ridit åsna i bergen! Känns om vi säger så.. funderar på om jag kommer kunna röra mig alls imorgon.. Men vi får väl se.. ;) Till råga på allt så har solen tagit sig igenom mina dubbla lager med solskydd så axlarna gör lite ont. Men, vad gör man inte!
Det var superskoj att rida åsna! Min hette Xara.. eller nått liknande.. Betydde iallafall glädje på Grekiska.. Lite så känner jag.. glädje!

Men lite spänt inför första ankomsten! Shit.. På söndag är det dags!

Ja ska skriva mer å uppdatera med bilder.. men nu måste vi nog dra oss hemåt. Imorgon blir det kontorsjobb!! (Kanske lika så bra..) 

Kraaaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0