Sommaren drar igång..

Igår tog vi emot det andra lasset danskar och från och med nu ska sommaren börja dra igång.. Spännande! :) Bortsett från att jobba så njuter vi ganska mycket av livet.. 

Här om dagen tog jag och Helena säsongens första dopp i Medelhavet. Det var så skööönt! :) Ok, lite kallt och lite gruvsamt, men ändå, varmare än vad första doppet i Siljan brukar vara.. Dessutom var de så varmt i luften att an inte kunde motstå vattnet..

Åh vet ni!! Äntligen!! Jag har sett delfiner!! =) Vi var ute på åsnetur med BBQ på stranden och plötsligt såg jag något som bröt vattenytan.. helt magiskt! Sån lycka.. :) Det var inte så att de hoppade och lekte men de simmade förbi strax efter att solen hade gått ner och de var så fint.. 
Jag har också sett två igelkottar! :) 

Vad händer mer? hmm.. livet leker! :)
Bäst att passa på att njuta innan de blir så mycket att göra att man inte hinner känna efter..

I nuläget är jag stationerad i Plomari och tar hand om.. inte speciellt många gäster.. och här händer inte speciellt mycket. Men imorgon ska jag upp till Molivos igen och då blir de nog lite mer att göra.

Kraaaam!!

Alldeles pirrig i hela kroppen! :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0