Sommarvärme!

Vaknade inte av att jag hackade tänderna i morse och inte ett moln på himlen, så ja tror att de har blivit sommar på riktigt nu! :)

Hade i övrigt en ganska kass morgon.. en sån då allt jävlas. T ex. tycker jag inte att det är helt OK att min nytvättade tröja är smutsig när jag plockar ner den från strecket.. *morr* Å andra sidan har jag då inget annat val än att jobba i mitt svarta linne. Passar perfekt en kokande dag som denna! :)
Förmodligen är det den, inte helt slipade, tjejen som bor i vårt hus som har skitat ner min tröja som hämd för att vi flyttade hennes handuk två cm för att få plats med vår tvätt..
Jösses, kan inte vara lätt..
Som tur var blev dagen bättre när ja lämnade lägenheten och kom ut på hotellen. Händer inte mycket, men det är så mycket bättre än gnäll så.. :)

Pappa berättade att han har sålt lilleskrutten nu! Bra, visserligen, det var ju meningen.. men ändå, känns lite tråkigt. Roligare att ha honom hemma på gården än pengar på kontot.. Fast jag har väl mer nytta av pengarna härnere antar jag..

Tittade på sista minuten resorna hit i morse.. Det finns en del och det är inte dyrt! Speciellt inte om man vill ha endast flyg.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0