Svenskarna på G!

Imorgon kommer våra första svenskar! :) Trevligt trevligt!
Helena ska skicka hem ett gäng med härliga norskar och ta emot några nya i natt, men då får jag ligga hemma å sova.. Vissa har det bra :)
Så är det upp imorgon och välkomna svenskarna! Då ska det väl börja på allvar.. Tror att jag har tänkt på allt nu.. laddat VM-material och lämnat ut den sista pärmen. Vi borde vara redo! :)

Laddar också förfullt för Eurovision.. Tanken är att vi ska försöka samla så många som möjligt av våra gäster på samma ställe så vi får lite skandinavisk feeling. Kommer nog att bli toppen! Bara vi kommer med nu då.. haha annars lite fiasko kanske..? ;)
Vi får väl se..

Önskar jag kunde skicka lite sol och värme till er hemma! Jag gör mitt bästa!! Men som sagt, annars är de bara att komma ner och hälsa på.. ;)
Jag har en ledig säng med alldeles nytvättade lakan!

Kraaaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0