Torsdag utan Oslo

Dagens tips från din reseledare

Om du är sugen på att åka till värmen, bestäm en dag, boka transport till Arlanda och håll dig uppdaterad på hemsidan. I nuläget kostar en ospec resa hit till oss ca 1500:- = I princip ingenting! Resorna med namngivna hotell är inte speciellt mycket dyrare..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Helena är iväg på Oslo-transfern.. Känns märkligt.. Sitter här utan jobb och utan servicetelefon. Visserligen väldigt skönt! ..men märkligt.

Ska så snart klockan blir åtta åka hem och städa undan de sista så det är fint tills Nea kommer och så hitta på någonting att äta till kvällsmat. Skulle tro att det det blir makaroner, brukar sluta så.. :)
När allt är rent och fint ska jag krypa upp i sängen och titta på en film och bara mysa! Hääärligt!

Hittade ett spännande jobb idag som jag funderar på att söka. Långt bort,  men fortfarande innom Sveriges gränser. Tänkte att om man har svettats hela sommaren så kanske det måste balanseras upp med att man fryser hela vintern.. :) Hmm.. vi får se!

Ah! 2 min kvar..


Kommentarer
Postat av: systeryster

Nej nej nej, jag har mycket mer spännande jobb åt dig här i götet (säger vi) det finns en utmärkt apollo butik här som behöver en dalkulla :D

(antog nämligen att du syftade på Norrland när du sa frysa och långt bort. Och ja! Det är nämligen FÖR långt bort) Så det så.

2010-09-15 @ 12:18:30
URL: http://newstreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0