Olika, men bra ändå..


I lördags var det räkfrossa hemma hos Karifaster som avslutades med ett dopp i tunnan.
Det var tre grader i luften och ca 40 i vattnet. I princip fullmåne och stjärnklart med ett grönt norrsken över taken. Till råga på allt så var det något slags fenomen så det var fulllt av stjärnfall. Det sas att det skulle vara 600 i timmen, nu såg i inte alls så många, men ändå en hel del fler än vad man brukar se.
Grymt härligt!

Det fick mig att tänkta på ett annat härligt kvällsdopp. Då var det ca 25 grader i luften och ungefär det samma i vattnet. Solen gick ner utanför Molivos och gjorde att det spegelblanka Medelhavet skiftade i rött och rosa.. Det var också en grymt härlig kväll. Helt annorlunda från lördagskvällen men lika underbar..

Idag har jag gått en prommenix på min bästa ö med Nea och lilla Alice. Det får mig också att må otroligt bra.

Ni hör, jag är en ganska lycklig människa.. :)




Kommentarer
Postat av: Helena

Nu tycker jag det är dags för lite uppdatering madame!=))

2011-10-30 @ 10:29:37
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0