Nyårs firandet :)

Haha såg just mitt förra inlägg. "Julhelgen i korthet" och så är det ett lååångt stycke text utan mellanrum.. Förstår inte varför mina enter inte vill synas på bloggen längre.. De syns ju här när jag skriver?? Nåja nåja, ni min lilla tappra läsarskara står nog ut ändå.. :)
Hmm.. tänkte att jag skulle dela med mig av en nyårs bild, men hade visst flyttat dem från datorn, så blev inget av med det..
Var iallafall ett riktigt trevlig nyår i goda vänners lag. Mycket speciell meny.. ;) Men trevlig..
Först åt vi blodpudding i tvättstugan.. och "drack" Bloody Mary. Fy fasen!! Det var verkligen en "en gång aldrig mer" grej. Fy attan va äckligt! Inte blodpuddigen alltså, det gör jag gärna om..:)
Sen var vi upp i köket och åt baugette med franska ostar innan vi gick ner i källaren och åt ett glas kycklingsoppa och försökte öppna en kokosnöt. Varmrätten åt vi alla ur samma skål på golvet framför brasan med nybakad bröd och så avslutade vi med en skål "grönsaksland".
Ja ni hör, en speciell men trevlig kväll.. :)
(Jaja, det var en maskeradkväll med passande mat.. men det blir ju inte lika roligt om man berättar alla detaljer. För er som inte var med. För oss som var där var det precis lika roligt ändå..:) )

Kommentarer
Postat av: Tsouk-Tsouk

Haha vilken spännande meny ni hade! Kan tänka mig att du var överförtjust att sluka bloody mary!=)

Kramar!!!

2012-01-09 @ 21:13:45
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0