Prison Break och överaskningsmiddag

Idag har varit en mycket bra dag! 
(Om man bortser från lite teknikstrul, jag avskyr när saker som ska fungera inte fungerar! Men.. det löste sig och jag är glad igen.. :) )
Jag och Lillasyster plöjer Prison Break!
Så grymt bra serie. Har du inte sett den? Gör det, du kommer inte att ångra dig! :)
Eller ok, det beror på hur mycket du planerar att få gjort.. Vi är inne på säsong två nu och det är mååånga avsnitt kvar innan något annat vettigt kommer att bli gjort.. :) Har dessutom redan sett alla en gång när de gick på tv, MEN det spelar ingen roll. Blir fortfarande lika orolig, nervös, tårögd, lycklig och förbannad..
För att få lite luft tog vi en paus och en sparktur mitt på dagen. Grymt bra sparkföre så fort gick det..
Så efter ytterligare några avsnitt säger syster att det är dags att gå upp och ha på lite mascara och en snyggare tröja.. Va? Vad ska vi nu ut på?
Blev överasknings middag med syster, mammsen och pappsen på resturang. Supergott och mysigt! De kommer ju inte vara hemma på min födelsedag någon av dem, så blev lite firande i förskott..
Jani, snart dags att fylla 25..
Hmm.. Jag känner mig som 20 och får fortfarande frågan om jag ska ha halv biljett på bussen (Och visa leg när jag ska köpa triss) så ingen åldersnoja än.. :)

Kommentarer
Postat av: Ex-bossen hihi

Jaa du, jag kan garantera att du fortfarande kommer att få visa leg både i affär och system, men att tjuvåka på tåg vet jag inte om jag kan gå med på att du gör haha... (Tänker på den där damen i Plomari som trodde du var 14 haha)....Eftersom du så fint frågade förut om hur det är att vara 25 så kan jag säga ENJOY, det blir bara bättre och bättre! Och det bästa är att man ALLTID känner sig som 20, även när man snart fyller typ...27..shit..27! Haha.... Hoppas du hade en kanonfödelsedag!!!!! Puss å kram, saknar dig trella=)

2012-01-21 @ 17:52:05
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0