Two down, one to go!

Känner att det här året börjar riktigt bra!
Har sen jag fyllde 25 har jag bland annat fått:
- En jättehärlig överaskningshelg i fjällen
- Ett jobb
- En bil
- En rolig nyhet om bröllop
Eller fått och fått, man får ju inget här i livet har jag hört.
Så ok, mer korrekt: Jag har upplevt en superhärlig weekend i fjällen (eller ja, den fick jag ju faktiskt också). Jag har skaffat mig ett jobb, köpt mig en bil och hört en rolig nyhet om att det blir bröllop i sommar.
Inte illa när man tänker att det har hunnits med på bara en vecka.. :)
Väntar fortfarande på besked om jobb i sommar, men nu har jag iallafall något att göra fram tills dess. Är superpepp! :)
Har bestämt mig för att mitt 25 levnadsår ska bli ett otroligt bra!

Kommentarer
Postat av: nea

OJ! En RIKTIG BIL! då kan ju du komma och hälsa på när som helst..om du inte jobbar förstås..Grattis!

2012-01-30 @ 10:27:00
Postat av: Helena

Vad härligt det låter!! Vad glad jag blir att ditt 25-åriga år börjat så bra!!! Vem är det som ska gifta sig? Kraaam

2012-01-31 @ 11:31:27
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0