Sommaren är kort

Shit, visst har väl sommaren gått väldigt fort? Snart är det redan augusti! Förstår inte var den tog vägen.. Märkligt..
Nästa vecka är det CCW! :D Längtar! Fyra år sen sist.. Ska bli så grymt roligt! och iår ska vi vara med på rallyt också! :)
Men innan dess några till jobbdagar. Har just avslutat ett elvatimmars pass.. sliter lite på benen. Fast har ändå varit roligt, vi är så duktiga! :)
Upphör dock aldrig att förvånas över folk. Visserligen är de lite märkligare i "vissa andra" yrken men träffar en del stjärnor när jag står bakom resturang kassan lunchtid också måste jag säga.
Det ska ändras i menyn hit och dit, helst utan att fråga om det ens är möjligt, gärna efter att man betalt och slagit ut kvittot så det inte går att skriva meddelanden till köket. "Du lägger väl grädden bredvid?!" Oh ja, jag går och slänger ihop din pannkaka nu på en gång så det ska jag nog komma ihåg.." eller?
"Jag vill ha en portion utan det och de och med det istället för det" "Va? Ska jag betala fullpris? Jag kommer ju att få mindre mat.."
Och som vissa lämnar sina bord! *Skakar på huvudet* Visst, man har betalt för att slippa plocka undan efter sig, men det finns väl en gräns för hur man lämnar bordet för att slippa skämmas? Ibland funderar jag hur det ser ut hemma hos folk och hur de egentligen äter..
Nej, ska väl ta och sova nu så jag inte blir så irriterad imorgon. :)
Känner att min deadline är lite tight i nuläget.. Attans!

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha kan se mig dig sitta där och skaka huvudet inombords=) Hmm.. jag tror nog faktiskt att de som lämnar borden på sånt vis, är grisar även hemma.. Annars skulle de skämmas ihjäl...Keep up the good work! Kramelikraam!

2012-08-12 @ 09:47:39
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0