Plomari T.O.R

Hatar hotmails reklam med en jättefästing!! Hua! =/
Inte ok.. äckliga "djur"
Igår efter hotellservice tog jag och Gajdoraki en tur ner mot Plomari för att hälsa på John och se oss omkring lite. Det är en bit att köra men det var trevligt. Allt sig likt där nere.. Lite mindre folk bara. (men ändå mer än här uppe)
Eftersom det var min lediga dag idag så övernattade jag på Pebble och körde hem idag på eftermiddagen.
Tyvärr inge vidare väder så blev inget strand besök..
Så när jag kom hem igen stålade solen. Typiskt! Tillbringade resten av lediga dagen med en god bok och så middag med Kristina. Så nu är jag mätt! Riktigt mätt!
Ska se om jag hittar någon bra film, annars får det bli ett avsnitt PB innan det är dags att sova. Imorgon, back to work.
Snart har det gått en vecka och det är dags att byta gäster. Måste se om jag kan hitta någon ny transfer-myt.. hmm.. får bli morgondagens utmaning.
Natti!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad härligt du har det! Hur går det med transfer-myten? Hehe låter som nåt du ska koka ihop.. Dra nån rövarhistoria;) Är det alltså mer folk nere i Plomman än uppe hos oss?

Kramelikraam!!

2012-05-13 @ 17:45:48
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0