Samsung Galaxy Ace

En helt vanlig dag på kontoret skickade Dora ner ett paket i korgen. Visste att det skulle vara en ny jobbtelefon, men trodde inte att det skulle bli kärlek vid första ögonkastet! :) Ärligt talat trodde jag att jag skulle packa upp den, starta den och övergå till vanliga hederliga lillebror. Men icket! Nu är jag fast :) Han är så fiin! :) Haha, japp ser ut som en helt mobil, men det gjorde den gamla också.. :P

Känner att jag har ett mycket bättre förhållande till herr service nu än tidigare. :) Har ännu inte fått den där känslan att jag vill slänga honom i havet eller kasta ner honom från en balkong. (Kan ha något med att göra med mängden samtal också, men jag vet inte..)
Pryl-kärlek när den är som bäst!
<3
Jag som behöver en ny mobil.. Kanske ska slå till när jag kommer hem. :)

Kommentarer
Postat av: Helena

VA det var det värstaste! Jag är IMPONERAD!! Vad ska han heta? Vi hade ju lillebror och Tegelbrorsan... Ska han här bli smartbrorsan..?=)

2012-05-15 @ 18:07:41
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0