Stockholm

Tillbaka i Stockholm för kursvecka nr.2.
Den här gången för att lära mig vad det innebär att vara DM och vad vi ska jobba mot för mål i sommar. Spännande! 
 
När dagen var slut blev det en prommis genom Stockholm hela vägen till Gamla stan. Riktigt fint var det även om det fortfarande är alldeles för kallt för att kallas vår.. 
På vägen hem råkade vi rammal in på en grekresturang, inte helt fel det heller.. :) 
 
Började läsa lukkerapporten nu ikväll och upptäckte till min glädje att vi har tvättmaskin, fantastiskt! Minns fortfarande med fasa de första veckorna på Karpan då jag försökte tvätta i mitt minimala handfat inne i mitt minimala "badrum".. Hua.. Men jag hade iallafall ett apelsinträd att hänga upp tvätten under efteråt. Man ska vara glad åt det lilla.. ;) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0