Tillbaka igen!

Känns som om det är dags att väcka den här bloggen till liv nu när jag ska ge mig ut i världen ett tag igen.. 
 
En fantastisk weekend i Rom och en lång vinter med mycket jobb senare har bloggen fått sova klart.. ;)
Nu blir det nya spännande äventyr som måste dokumenteras. Venedig! :)  
Säsongen slutar redan i augusti så kanske får en liten droppe svensk sommar också, vi får se.. 
 
Den här gången blir det inne på kontoret med siffror, deadlines och excellark, bland annat.. Kanske finns ingen tid över för att skriva blogg, men kan iallafall göra ett försök. 
Destinatinschef..
Jag som tänkt mig en sommar utan servicetelefon uppgraderar till DM-telefon.. Hmm.. Nåja.. Det ska bli grymt roligt iallafall! :)  
 
Men först, påsk, mer bärande av tallrikar och DM-konferens i storstaden.
 
Vi hörs! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandy

Yeeeey!!!
I Will follow you

2013-03-28 @ 08:11:15
URL: http://Saandy.blogg.se
Postat av: Helena

...Och du kommer göra det SÅ bra!!!!!

2013-04-03 @ 11:55:40
URL: http://brannassla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0