På zoo :)

Jag ska snart läsa på om Gibraltar inför utflykten imorgon, men tänkte att jag skulle göra en liten uppdatering först, så kanske det snart blir en vana igen.. :) 
 
Idag har jag varit ledig och gått på zoo med Paul och Susanne. Fantastiskt! Jag älskar djur! :) 
 
Var inte speciellt stor zoo men ganska mycket olika djur som gick tillsammans (orangutanger och uttrar i samma hägn tex) så fanns mycket att titta på och det såg rent och välhanterat ut.
Det bästa var djurshowen vi råkade ramla in på.. Gick förbi ingången precis innan det skulle börja och hade ingen aning om vad det var vi hade att vänta.. 
Det var som en uppvisning av flera av deras djur så man fick se dem på riktigt nära håll. Djurskötarna smög ut mat kors och tvärs och så släppte de ut ett eller två djur i taget som gick och hämtade sin mat.. Kan förstå att de inte låter så spännande men det var det.. ;) 
Bästa platsen högst upp då en av släktningarna roade sig med att spotta på de andra.. ;)
 
Har nog missuppfattat det där med att sova på ett ben lite.. Ser inte lika avslappnad ut som de andra.. ;)
 
Nu ska jag lära mig lite mer om Gibraltar, så imorgon blir det besök i "England" :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandy Bergström

Snygg sovställning ;)

2013-11-12 @ 19:26:46
URL: http://saandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0