Syd-Spanien runt..

Eftersom jag har det fantastiska jobbet att åka runt och besöka sevärda platser och sedan åka dit igen för att visa upp dem för andra, har jag idag varit på ett av världens "mest sevärda platser" -Alambra i Granada..
 
Det var häftigt! Speciellt när man tänker på hur länge sen det är de har byggt det och vad vi hade i Sverige vid samma tid, men ärligt talat är jag inte helt såld.. Finns många platser i europa som jag tror att jag skulle rekomendera framför Alambra..
Men, jag har varit där och sett det! :)
Jag har också den senaste månaden fått besöka Gibraltar (farcinerande), Malaga och en tjurfäktningsarena, Ronda, byn som är delad i två av en stor ravin och Mijas, en liten vit by i de Spanska bergen.
 
Hade nästan glömt bort hur härligt det är att guida.. Det var ju det jag ville hålla på med innan jag råkade hamna på ett kontor framför en dator istället. Nu har jag fått tillbaka den där känslan att man längtar, med skräckblandad förtjusning tills det ska bli imorgon så jag ska få ta hand om en grupp igen! :D 
Eller, imorgon är jag ledig, då ska jag på zoo! :)
Men i övermorgon blir det Gibraltar igen! Spännande! 
 
Lejongården inne på Alambra
 
 

Ps. Spanska ostbågar är inte bra.. Tänk om man hade haft en påse cheeseharts..

Kommentarer
Postat av: Sandy Bergström

Åh jojo, mer uppdateringar! BILDER. Vi vill se BILDER!! :D
Det är ju dig jag fortfarande lever ut "guidelivet" genom.. ;)
Kramar <3

2013-11-12 @ 07:50:41
URL: http://saandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0