Uppskattar livet.. :)

Jag önskar att fler kunde ha arbetsdagar som jag!
Idag har vi visat en grupp med gäster upp till en mysig liten by och sen gett oss ut på "fjällvandring". Vi gick inte speciellt långt men när det med jämna mellanrum stupar brant uppför tycker jag att det är ganska bra gjort ändå! ;) Sen tog vi bussen ner igen och hamnade på ett mysigt litet torg med den bästa apelsinjuicen hittils i Spanien. (Man kan inte jämnföra spansk och grekisk färskpressad juice.. Det är inte rättvist med tanke på vilken skillnad det är på apelsinerna) 
 
Vi satt där och tänkte på de stackare som jobbar på fabrik, innomhus hela dagarna och ser samma sak dag ut och dag in, för att sen åka hem och somna i soffan innan det är dax att åka dit igen.. Men vi tröstade oss också lite med att det faktiskt är fredag idag. Hoppas att de har något härligt att se fram emot i helgen! 
 
Benalmadena
 
Imorgon förbereder jag mig på att bli imponerad.. 
Ska följa med och titta på utflykten till Cordoba. Visste inte speciellt mycket mer än att den stora sevärdheten är deras moské/katedral. Nu när jag har googlad lite visar det sig att den är större till ytan än Peterskyrkan.. DÅ är det stort! Jag återkommer med raport.. ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Sandy Bergström

Åh, så underbart ni har det! Det är fantastisk läsning <3

2013-11-16 @ 05:23:01
URL: http://saandy.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad kul att se vad du har för dig!! Låter helt underbart!! Mer updates och bilder önskar jag :) KRAAAM!!

2013-11-19 @ 23:36:34
URL: http://brannassla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0