Jersey

Ops, ligger lite efter i bloggen.. Men vill inte döda den helt, så kommer en liten uppdatering här! :) 
 
Har hamnat på Jersey, i engelska kanalen.
En riktigt mysig lite ö som passar mig alldeles utmärkt. Fin natur, en liten stad som det går att få en överblick över och väldigt trevliga och hjälpsamma mäniskor. 
 
Håller på att lära mig hantera stadstrafik nu, filkörning och enkelriktade gator, inte riktigt min grej! Men snart så! Jag övar på cykel, så det är ok! ;) Ska tas med i beräkningarna att allt är på "fel" sida vägen också.. Kan inte riktigt förstå vitsen med vänstertrafik före höger men, tar seden dit jag kommer.. ;) 
 
 
 
Men, kanske bästa av allt.. Det blir sommarlov i Sverige i år! :D Hoppas hoppas hoppas på fint väder så att det går att bada.. Längtar efter att bada i en svensk sjö. Om man bortser från ett mycket snabbt (och kallt!) dopp på midsommarnatten för två år sedan så var det nog.. sex år sedan jag badade i Sverige nu.. Alldeles för länge sedan.. 
 
Eller vänta? Sa jag det bästa av allt? Det var inte riktigt sant..
Det bästa av allt är att jag äntligen har väntat klart och hittat min prins.. <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0